vrijdag, oktober 30

Opvang

De kindjes gingen na school naar de opvang. Voor Luca de eerste keer en als het aan hem lag ook meteen de laatste keer.

Hij heeft er helemaal niks gedaan behalve zitten kijken en had bovendien kaka in zijn broek gedaan! En dat voor een kind dat 100% zindelijk is voor stoelgang sinds anderhalf. Het ging ook niet om diarree, dus ik kon enkel maar bedenken dat niemand hem had verteld waar het toilet was en dat hij het niet heeft durven vragen.

Volgens Jona werd Luca na schooltijd al meteen gestraft wegens te veel huilen (volgens Luca omdat hij bij mij was zijn)en ik kan me wel voorstellen dat hij daarna niet veel zin meer had om nog bij de kinderjuf te gaan vertellen dat hij naar het toilet moest.

Zucht.

5 opmerkingen:

Tamara zei

Oh jee, mijn hart breekt een beetje.
Jammer dat ze hem niet probeerden te troosten in plaats van te straffen.

Maar nu is het vakantie!

Anoniem zei

diepe zucht!
zo vreemd dat hij gestraft is als het de eerste keer was dat hij daar was
jammer toch!!

Inge b. zei

wat een klote kinderjuf * pardon * maar het is gewoon zo

inge zei

o wat naar! : (

Nicole zei

Och, wat klinkt dat sneu.
Wat een stomme 'juffen'.