donderdag, november 12

Deze blog verhuist

WANT een blog moet persoonlijk kunnen zijn, moet kunnen dienen om verzuchtingen en beklag van zich af te schrijven, om gewoonweg losse, ongefundeenderde, niet-noodzakelijkerwijze dé juiste meningen te kunnen spuien.

De anonimiteit ben ik al lang verloren en té veel mensen (die mij persoonlijk kennen) blijken deze blog te volgen.

Vanzelfsprekend zal ik het nieuwe blogadres hier niet plaatsen en vanzelfsprekend zullen in de nieuwe blog fictieve namen worden gebruikt om gegoogel te gaan.

Wie wil meelezen op onze nieuwe stek kan hier een berichtje achterlaten met zijn/haar e-mailadres of blogadres en dan stuur ik dus het adresje door.

Hopelijk tot blogs (althans voor sommigen onder u)

3 opmerkingen:

Miet Ooms zei

Ik zou wel graag willen blijven volgen, eigenlijk.

veerle zei

Wel ja, ik wil je nog volgen. Je kan me mailen via mijn blog.

Anoniem zei

Ik kom net kijken (Was op zoek naar informatie over (schrijf)motoriek
Zou graag op de neiuwe blog eens meelezen!